Neoartesans

Neoartesans al certamen de disseny de moda Project 2011

4 responses to “Neoartesans

    • Joan, podrías ajuadarme? He volgut penjar coses i no hem deixa, és com si ja no estigués un altre cop al grup jo no entenc res… T’he posat a dalt un link que han ensenyat a una classe avui que l’he trobat molt interessant. Volia compartir-ho però només puc publicar coses al meu bloc personal, pero ara al comú no. I és extrany perquè ja havia penjat un parell de coses.

      Merci!

      • He mirat el teu cas, no apareixes a la llista d’usuaris, peró al mateix temps, si tracto d’enviar-te una invitació, em respon que no pot perque ja estàs d’usuària. (molt extrany) L’únic que se m’acut és que em donguis un altre mail i tornem a fer el procés de nou, a veure si hi ha més sort. ànims! …la tecnologia pot ser molt tosuda a vegades, però nosaltres més!🙂

Deixa un comentari

